söndag 25 december 2011

Julfirandet !

Så var årets Julafton över! Första aftonen på fem år som jag kunnat fira med min familj , eller delar av den iaf =) Hade en super mysig afton med bla god mat (såklart) och mycket fina julklappar. Tomten hittade även till Antnäs för att dela ut några klappar till Josephine så de vart en riktigt julafton minsann. =)

Även jag hade varit snäll i år , så jag fick mig ett par riktigt fina klappar också. =)

Trött var man efter allt ståhej så redan efter 22 så stängde jag ögonen ,
Det tar på krafterna att fira jul =)



Ikväll åker jag upp mot skogen och klinten , Saknar min Markus och Acke nå så otroligt , blir "mellandagsfirande" där hela veckan , blir nog där tills Torsdag iaf, Vi får se.
när man väl tagit sig dit vill man sällan hem igen =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar