onsdag 7 mars 2012

Nu kommer dom..

Hujedamig ..
sitter och laddar för mitt tredje och sista empass innan två dagars ledighet den här veckan.
Ledigheten kommer innebära flyttpackning så ledigt vet jag inte om jag vill kalla de: )  
Nu är de bara drygt en vecka kvar innan vi får nycklarna till vårt nya hem .. Som jag längtat! : )

Annars sitter jag bara och surfar runt och irriterar mig på de ena och de andra.. Bla så ser jag hur medgångssupportrarna för Luleå börjar tina fram sakta men säkert, Grundserien (oavsett tabelläge) är minst lika viktigt som slutspel , Tänk på alla som följt laget i ur och skur och när slutspelet drar igång så finns de kanske inte biljetter att tillgå för att medgångssupparna ska börja gå helt plötsligt.. folk som inte ens ser skillnad på hemma eller bortalag..

Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar