söndag 11 november 2012

Så där kanon trevligt!

Igår hade vi en sån där helt fantastiskt lugn och trevlig partykväll, inte för lite och absolut inte för mycket av de goda. Bara så där alldeles lagomt och perfekt. Började med middag på Harrys och bowling på Olearys efter det.
Elina,Lars och Maria var sällskapet kvällen till ära. :-)

Förlorade bowlingen - som vanligt. När jag spelar så lutar alltid banorna antingen en aning till vänster eller så aningen till höger. Kan inte förstå att de alltid händer mig. Markus hade flyt som vanligt och jag försökte i mitt bästa sabotera genom att springa och nypa till han i stjärten några gånger då han skulle kasta - men det gick ju iaf, Jäkla farbror "jagärtypbästialltjagprovarpå".



Och idag har vi varit och firat våra pappor på farsdag. Först fika hos pappa i Ersnäs sen middag och ännu mera fika på Skurholmen hos Svärfar & svärmor.
 Nu är jag mättad på fika ett bra tag framöver , ett braaa tag.

Väntar annars på att M ska komma hem från innebandymatchen,
då blir de äggmackor och varm choklad! :-)
Höstmys! <3









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar