tisdag 8 januari 2013

Back to reality !

En veckas ledighet brukar kännas av men för mig har de faktiskt inte gjort de riktigt.
 Eftersom jag är gift med en åkare tillika arbetskamrat så har arbetet cirkulerat kring mig ändå. 
Idag var jag då alltså tillbaka igen, brännde av ett 14 - 22 pass.
Ont i huvudet och illamående efter halva passet, Får hoppas att de inte är nån förkylning alt magsjuka på G. Kastade i mig två ipren så de sista två timmarna kunde jag ändå härda ut.

Och på tal om jobb. När jag kom hem har jag suttit ända till nu, närmare 00.30 och knåpat ihop ett CV/personligt brev, Har hittat ett jobb som känns mycket intressant och som jag faktiskt tänker söka. Känner att jag behöver ett mer stabilt arbete att gå till. Men oj vad de är svårt med personliga brev. Vad vill dom veta? , hur mycket ska man skriva ? Vad ska man inte skriva? osv.
Hade gärna sett att man fick komma på ett personligt möte och att de sen tog ställning till om man är rätt person eller inte, är så himla svårt att formulera sig i ett "brev".
Nu är de iaf iväg skickat så jag håller tummar och tår att ett samtal väntar :-)
 
Dags att gå kvällsrundan med A, sen kryper jag ner brevid Markus och inväntar morgondagen då em jobb står på schemat återigen.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar