fredag 6 januari 2012

glädje!

Fick ett glädjande besked imorse när jag stigit upp =) Blir nog som de ser ut nu flytt i mars.. Än är inte kontraktet på skrivet men de ser ljust ut =) Äntligen får vi flytta till större ! M pratade nå om ett hobby rum , Kiss my as , jag ska ha ett dressing room..=)
 nåväl på 97kvm ska vi nog kunna samsas ;)

Annars då , De var hockeykväll hos oss igår , Derby!  Luleå - Skellefteå , Taggade till tusen såg vi Harju (!!) avgöra på straffarna , härligt! :D Efter det vart de en liten spontan utgång på Allstar med Anders,Pär,Bull och nån fler jag glömt namnet på.. Dock en snabb visit för mig , efter ett vin glas begav jag mig hemåt igen , Trötthet och alkohol går inte hand i hand =)

Men en trevlig kväll ändå!



Är ledig ändå tills måndag morgon så nu ska jag lägga mig på soffan och mysa med världens bästa hund och bara lata mig ! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar