onsdag 18 januari 2012

Hinner inte blogga så mycket nu förtiden så ni trogna läsare/snokare får ha överseende med det.. Bröllops planeringen är i full gång och tar upp all min lediga tid ungefär , Är så lyckligt lottad att jag har mina tärnor som hjälper mig med det ena och det andra.. guld värt !

På Lördag är det dags för det lite roligare av all planering och förberedelse, Vi ska nämligen iväg och prova klänningar : ) M åker upp till klinten på skoteräventyr så de passar ju utmärkt : )



två av tre tärnor under förra fredagens planering ! : )

Nu dags för lunch sen iväg mot växelhuset för dagens arbete..

1 kommentar:

  1. Den är verkligen helt underbar ! det känns nästan lite som att gå ut med en hund för den drar som framåt av sig själv :b jag är frälst, kommer aldrig gå tillbaka till dom där gamla åbäkena :)

    SvaraRadera