onsdag 15 februari 2012

Att känna

Satt och funderade lite på livet i allmänhet .. Vad mycket som har förändrats på så kort tid. Att se på kärlek, vänskap och mycket annat är helt omvänt idag än vad de var för bara något år sedan.. Att känna som jag gör , för någon är helt underbart.. Förstod aldrig vad mina vänner menade när dom sa att dom skippar ute kvällen,shoppingrundan etc för att istället bara vara hemma med sin pojk/flickvänn.. Att urhuvudtaget sätta den respektive framför något annat.. Idag vet jag vad dom menade , idag kan jag faktiskt känna någonting speciellt för någon så speciell .. Att man kan känna något så här fortfarande efter bara två år är helt ofattbart för mig. Tack Markus för att du finns i mitt liv och gör mig så lycklig.. Tack för att du står ut med mig och mina mindre bra sidor som jag har ibland.. Tack för att du är du! : )
Nu är de drygt 6 månader tills vi står framför altaret, som jag längtar efter att få leva ett helt liv med dig, ett helt liv som fru Söderholm..
<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar