måndag 27 februari 2012

Effektiva Måndag!

Har hunnit massor på min lediga dag.. Vaknade redan vid halv tio , duschade , tog mig till bilen på skurholmen , drog en snabb runda på dollar store och handlade lite måsten.. Tops, tandkräm , disksvampar och sånt där måste ha´n ni vet .. Hem igen, Ner i tvättis .. Ut med Acke på en ordentlig rask promenad , tvättstugan igen och sen storheden och storhandling.. Hem.. tvättis och sen iväg hämta upp M och vidare till Mor och Thure på middag.. Mor bjöd på hennes underbara köttfärslimpa.. : ) Elina m.fam var också där , planerade lite inför helgen .. Vi har bjudit med dom upp till skogarna för skoterkörning och mys. : ) Nu är vi hemma sen ett par timmar tillbaka.. M har badat bastu och jag sorterat lite foton till mitt nya album.. : )

Har varit riktigt effektiv och hurtig idag så nu tänkte jag lägga mig brevid mitt hjärta och somna med gott samvete.. ledig dag imorgon med.. ; ) Får se vad jag hittar på då..

Go kväll !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar