torsdag 19 april 2012

Panik i drömfabriken

Bloggen har fått ligga på is ett tag, har inte haft lust att dela med mig av så mycket eller haft tid för den delen heller ..
Nu finns lusten men däremot men jag vet inte vart jag ska börja ? Varit lite upp och ner de senaste dagarna så jag lämnar det bakom mig och utgår från idag istället! : )

Inbjudningskorten till bröllopet är iväg skickade och har hamnat hos de inbjudna.. Nu finns de ingen återvändo ; ) Kändes verkligen på riktigt när jag släppte ner dom i den gula lådan.
Nu får tiden gärna gå lite fortare , längtar så in i norden mycket! : )

Till rubriken då , eftersom att bröllopet närmar sig mer och mer och allt som planeras där efter så kommer drömmarna också , tror de är andra eller tredje drömmen på kort tid som jag drömt om det. I nattens dröm var paniken total..
 2 timmar innan bröllopet kommer jag på att klänningen ska hämtas , sminket och håret ska göras och varken någon transport eller mat var fixad.. :S
drog dock en rejäl lättande suck när jag vaknar i panik..

Skönt att de bara var en dröm...

Idag ska hindersprövnings papprerna göras.. så vi vet ju inte ännu om vi får gifta oss? ; )
..fast de tror jag! : ) 


ha en bra dag !





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar