lördag 28 april 2012

Underbarast !

Måste bara få skryta över min underbara sambo/fästman.. Att jag inte hittat han tidigare! Imorse innan vi åkte iväg på felicias dop så berättar han att han har en överrasking åt mig till senare.. Tänkte inte så mycket mer på de, tänkte att han tagit ledig och skulle överraska med någon god middag ( som han gör då och då ) .. Efter dopet åkte vi till hans föräldrar och hämtade hem Acke som varit där under tiden.. Märker mer och mer vilket hycsh hysch de är.. nånting är på gång ! , sen hemma bestämmer jag mig för att lägga mig och vila i sovrummet en stund.. Efter ett tag märker jag hur de prasslas och låter i hallen.. In kommer då Svärmor,svärfar och svägerskan med en helt splitter ny tvättmaskin.. :D Markus hade skickat svärfar att köpa den till mig ( oss ) medans vi var på dopet . : ) Hur underbar får man vara ? i en annans ögon kan de verka som något litet men för mig är de verkligen något fantastiskt , han lyssnar och reflekterar över saker som jag pratar om.. DET är de viktiga.. han vet precis hur mycket och länge jag velat köpa hem en tvättmaskin ist för att slippa springa 4 trp upp och ner varje gång .. och så köper han en .. han är för underbar , och han ska jag spendera hela livet med.. : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar