tisdag 15 november 2011

Aj..

Följde med Markus och grabbarna igår på deras innebandy träning , eftersom de var så få som kunde närvara igår så fick jag vara med och spela.

Var helt slut efter denna timme , Det var tufft att hänga med i deras tempo minst sagt, att vara rökare och otränad är ingen fördel men jag bet ihop så gott det gick. Var jätte roligt att få vara med och spela och komma ut o röra på sig lite.

Och jag gjorde tre mål också , jajjamen! ... fast då hade ju iof inte de laget nån målvakt , bara ett mini innebandymål.. men jag prickade iaf! haha! De ni =)

Förhoppningsvis var jag inte allt för mycket ivägen och kanske får vara med nån mer träning och spela, var somsagt riktigt roligt! =)

Imorse var det dock inte lika kul , Träningsvärk från helvetet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar