tisdag 15 november 2011

När de har gått för långt..

Nu har jag kommit till bristnings gränsen , när det börjar gå ut över hälsa och välmående har det gått för långt.. Jag har bestämmt mig för att ( förhoppningsvis bara ) gå ner lite i arbets tid.. när man har ångest och illamående var och varannan dag man går till jobbet för att vara orolig hur dagen kommer sluta så är det nog dags att tagga ner.. Missförstå mig inte , jag älskar verkligen mitt jobb och mina arbetsuppgifter men när de varken finns struktur eller ordning på saker och ting och arbetsbelastningen är på tok förhög och stressig att man som jag nämde ovan är illamående och näst in till sömnlös så funkar det inte.. Fick bort mitt pass imorgon em till bästa L som tur var , imorgon ska jag ta tag i resten och åka in o prata med chefen..

kalla mig vek, ynklig .. ja vad du vill.. Men om jag vill må bra och kunna göra ett bra arbete så blir de så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar