måndag 21 november 2011

Husmus!

Idag har jag varit så där huslig av mig , ja ibland kan även jag vara det. Städat upp allt i sovrummet som inte ska ligga på golvet så som alla mina kläder tex , varit i tvättstugan och tvättat upp allt & organiserat upp allt i garderoben innan de blir total katastrof igen ;)

Och på tal om tvätt stugan - Kan folk förhelsike lära sig att om man inte är tillbaka innan tvätt tiden gått ut så tar man sig inte in igen och kan då inte hämta sina snuskiga kläder!! Andra gången på kort tid SAMMA brutta gjort det. Sist vek jag snyggt och snällt i hop hennes 5kilo kläder som var lämnade i alla torkskåp och tummlare för att vara snäll ( och för att jag för den delen behövde de utrymmet såklart ) men idag snörde jag ihop allt i ett hörn där fick det ligga och där låg det kvar när jag var färdig efter mina 5 timmar också , hon lyckades aldrig tajma mig när jag skulle in ..hehe..

Nu fortsätter husmusen i mig med att tillaga middag.. Ska iväg och träna med grabbarn ikväll igen, är nog bäst att få i sig nå så man har nån energi sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar