fredag 28 oktober 2011

Det som vart ..

Har traglat mig igenom en förmiddags vecka och är helt slut - tidiga mornar är inte min grej! och absolut inte okej!, nu är den äntligen över och de är ledig helg! Halleluja!
Och som pricken över i så är M också ledig hela helgen , inte ens innebandy har han, så helgen är våran! =)

Veckan har egentligen bara sett likadan ut. Äta, sova, jobba och tv tittande.. Och påtal om tv tittande , Zappade över på Fråga olle dokumentären igår , Och dom som följer de vet att de som medverkar har lite udda eller ovanliga "saker" för sig..
 igår handlade de om detta :
"Fetisch som begrepp, vad innebär det att tända på tex kvinnor som porträtteras som maträtter, eller när någon trycker ned en gaspedal i en bil? Vi hänger med på fetishfestival med svenska fetishmodellen Linda, och hennes pojkvän Oliver."

Och vem är inte Linda då , jo Linda-Marie som hon heter egentligen ( om hon nu inte tagit bort marie permanent) gick i min pararell klass på högstadiet och vi rännde på många discon och umgicks mycket i samma gäng , sov över hos varandra osv hon var den lite tystare och som inte gjorde så mycket väsen av sig, Och nu ser jag henne på tv strippande i honung rinnande över tissarna.. ja herregud! =) vet egentligen inte vad jag tyckte/ tycker men.. Ja , bara hon mår och trivs är väl huvudsaken! =) har varken pratat eller träffat henne sen gymnasietiden så att se hon av alla så var minst sagt en chock! =D




ja se där.. så de kan gå.. =) Själv ska jag återgå till det jag gör bäst , lata mig på soffan brevid mitt älskade hjärta! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar