onsdag 5 oktober 2011

Jag minns det som igår

Blev lite av ett välgörenhets jobb nu när jag kom hem ikväll från jobbet , har försökt knåpa ihop lite av en "växelmanual" till ny personal att ha som underlag, Är så fruktansvärt mycket att lära sig och det finns inga papper på något som helst som kan vara till hjälp.
Har snart jobbat i två år och jag minns mitt första pass som igår - har nog aldrig varit så livrädd som när jag satt första gången, Så därför tänkte jag försöka underlätt med att få ner de viktigaste grunderna och punkterna på papper så man har något att fall tillbaka på som ny.
Har tom printat ut bilder från systemet så de blir lättare att förstå =)



Huvudet är nu full med information , siffror , adresser och regler så det börjar bli dags att göra sig redo för natten.
Men först måste jag bara gratulera HV71 till dagens vinst mot AIK , detta kommer minsann gå till historien. haha ! =)
Och Lule, dom leverade precis som dom skulle , förstås! =) Synd att jag hade em pass så jag inte kunde gå - men i år lär de bli låg frånvaro på Coop Arena , mitt schema såg alldeles utmärkt ut i förhållande till hemma matcherna =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar