torsdag 6 oktober 2011

Ledig dag!

Idag har jag fått vara ledig , tog sovmorgon till halv 11 =) Så skönt att få vakna utan klocka. Har varit och hälsar på Mamma och sen for jag en sväng och hälsade på Pappa. Det är så skönt att dom bor så nära varandra så man hinner med båda två. =)

I eftermiddag har jag mest suttit och fortsatt knåpa på "växelmanualen" , känns som ett evighets projekt då de är så mycket nyttigt att veta - Förhoppningsvis blir jag färdig imorgon , försöker bara ta med det viktigaste och sånt jag vet ny personal oftast frågat om. =)

Nu är det hockey , Brynäs - Luleå och än så länge bådar det gott , Damien Fleury nätade efter 14s , vackert mål och bra uppspel. Första perioden är över - det känns alltid tryggt att gå in i andra med ledning , men vi får se vart de bär , andra har ju inte ens börjat. Vi håller tummar och tår! =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar